سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گوگل ادز چیست

منبع: نباتک http://nabatech.ir/google-adwords-vs-seo/

قبلا یک پست گذاشتیم در داخل سایت که سئو تضمینی دروغی بیشتر نیست، ولی الان ما همین جا اعلام می کنیم که سایت شما را در صفحه اول گوگل قرار می دهیم! اما نه با سئو سایت!! با تبلیغات کلیکی گوگل ادز

بله، در این پست قصد داریم در خصوص تفاوت سئو و گوگل ادوردز صحبت کنیم و این که هر کدام چه فایده ای دارند. پس ابتدا لازم است درباره تبلیغات در گوگل یا گوگل ادوردز بدانیم.

گوگل ادوردز – تبلیغات در گوگل چیست

گوگل ادز Google ad words گوگل ادوردز یا ( تلفظ اشتباه گوگل ادورز) ( طبق اطلاع رسانی گوگل، گوگل ادوردز به گوگل ادز تغییر نام پیدا خواهد کرد) تغییر کهمه این ها معادل کلمه تبلیغات در گوگل هستند. شرکت گوگل یکی از بزرگترین درآمدهایش از طریق تبلیغات سایت ها می باشد. سیستم تبلیغات در گوگل به صورت تبلیغات کلیکی است. به بیان ساده تبلیغات در گوگل یا گوگل ادوردز نمایش سایت شما در صفحه اول گوگل است بدون سئو و بهینه سازی.

علاوه بر این که می توانید در صفحه اول گوگل باشید، در سایت هایی که از سیستم گوگل adsense استفاده می کنند، ( محصولات گوگل مانند یوتیوب- جیمیل و هزاران سایت همکار گوگل) نیز تبلیغات اینترنتی شما در صورت تنظیم قابل مشاهده خواهد بود. اما تقریبا اکثر تبلیغ کنندگان ترجیح میدهند که تبلیغات کلیکی آن ها فقط در گوگل دیده شود. به علت این که اولا هزینه بیشتری باید به ازای نمایش در سایت های دیگر بدهند، ثانیا مخاطب های زیادی ندارند. پس با این تعریف سیستم پرداخت به ازای نمایش تبلیغ برای سایت های بزرگی مانند دیجی کالا یا بامیلو برای برندینگ صورت می گیرد.

تبلیغ در گوگل بدون انجام سئو

برای تبلیغات در گوگل در حالت کلی لازم نیست سایت شما سئو و بهینه سازی شود. یعنی این که هر سایتی می تواند در هر کلمه ای که خواست در صفحه اول گوگل بیاید و تبلیغ کلیکی خود برای مخاطبین هدف نمایش داده شود.

ادامه مطلب در سایت نباتک